سنایی:ایران ‌بسیاری از تهدیدهای بزرگ را با ‌سربلندی پشت سر گذاشته‌ است

همدان نامه

همدان پایتخت تاریخ وتمدن

سنایی:ایران ‌بسیاری از تهدیدهای بزرگ را با ‌سربلندی پشت سر گذاشته‌ است

 

به گزارشخبرگزاری فارس از همدان، مهدی سنایی در یادواره شهید طالبیان و 4 هزار و 900 شهید فرهنگی کشور با بیان اینکه اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران برگرفته  از فرهنگ شهادت، ایثارگری و فداکاری است، اظهار داشت: تاکنون از خلوص، ایثارگری و شهادت خسارتی ندیده‌ایم بلکه این خصایص سبب اعتلای کشور جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی با بیان اینکه با تأسی از فرهنگ شهادت بسیاری از تهدیدهای بزرگ را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: جاری و ساری بودن این فرهنگ ارزشی در جامعه به نوبه خود تحقق اهداف نظام و انقلاب را در پی دارد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا و نیز ضمن ارج نهادن به برگزاری یادواره شهید طالبیان و شهدای فرهنگی کشور، خاطرنشان کرد: اینگونه‌ یادواره‌ها در مقام شامخ شهدا باید به یک اصل و متن گرانسنگ تبدیل شود.

وی ادامه داد: یادواره شهدا در جامعه باید به آراسته‌ترین شیوه و متعالی‌ترین هدف که همان نشر و نهادینه‌سازی فرهنگ شهادت است، برپا شود.

سنایی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا به نحوی سبب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و خصوصاً به نسل‌های بعدی می‌شود، عنوان کرد: همانگونه که در دفاع مقدس همه اقشار مردم و سطوح مختلف جامعه حضور داشتند، امروز نیز شهید و شهادت متعلق به همه اقشار مردمی است.

وی با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌هایی که موجب فراگیری و تداوم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود، یادآور شد: این امر سبب اعتلا و رشد اهداف عالیه انقلاب اسلامی در جهان می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس در پایان سخنانش با اشاره به شخصیت و سیره شهید طالبیان نیز گفت: خلوص و مردم‌داری دو شاخصه اصلی و برجسته شخصیت این شهید بزرگوار بود که باید سرلوحه کار همگان باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,ساعت 21:23  توسط محمد گلزار